Dużo ludzi chce popisać się swoją muzyką, i robi to poprzez puszczanie muzyki zbliżając mikrofon do głośnika, czego nie da się słuchać ze strony innych graczy ponieważ jest burdel i wszystko trzeszczy.
Ano jest sposób, dzięki któremu jakość jest lepsza, muzykę puszczamy 1 przyciskiem a na dodatek możemy zmieniać utwory kiedy chcemy.
Do tego będzie potrzebne:
- nasz utwór w formacie WAV!! -- 8khz (moim zdaniem da rade nawet i 16), 16bit, mono.
Pliki .mp3 polecam konwertować poprzez "dbpoweramp music converter" (trial -downlaod)

- odpowiedni bind na muzykę:

alias muza "muzaon"
alias muzaon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias muza muzaoff"
alias muzaoff "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; alias muza muzaon"
bind "f10" "muza"

Wklejamy to w Vavle/cstrike/userconfig.cfg (jeżeli nie mamy userconfig.cfg to trzeba otworzyć notatnik, wkleić binda i zapisać go o nazwie userconfig.cfg)

- Half Life Sound Selector (download)

Nasze utwory możemy wrzucić do osobnego folderu, ale po konfiguracji HLSS nie wolno go przenosić, chyba, że chcemy znów wszystko ustawiać.

Konfiguracja HLSS i puszczanie muzyki.

Konfiguracja jest łatwa, po prostu włączamy HLSS 3.00.exe i pierwsze co robimy wchodzimy w File/Options... i patrzymy w okienko Game Directory, po czym klikamy Browse... i ustawiamy go w np: C:/Program Files/Vavle/cstrike. HLSS już jest skonfigurowany.

Dodawanie utworów do HLSS i puszczanie muzyki : 
Dodajemy utwory poprzez kliknięcie zielnego krzyżyka, dodanie utworu i przypisanie mu skrótu. Skróty mogą być różne jak ctrl+z, ctrl+x, shift+tab, choć nie polecam dodawanie jak np: ctrl+W, shift+w, alt+tab czy shift+w ponieważ nie będziemy mogli chodzić po cichu, patrzeć w tabele wyników podczas biegu itp. ponieważ zamiast tego będziemy zmieniać utwór.
Muzykę puszczamy (jeżeli nic nie zmienialiśmy w bindzie) F10, i tym samym wyłączamy. Jeżeli wszystko jest dobrze skonfigurowane powinniśmy też słyszeć co puszczamy, mikrofon do tego nie jest potrzebny, ale jeżeli zrobiliśmy to źle, muzyka będzie trzeszczeć lub cs będzie się wyłączać (często dzieje się tak jak plik .wav jest nieprawidłowy).

Jest jeszcze 2 sposób na puszczanie muzyki jeżeli nie chcemy instalować HLSS, po prostu wpisujemy naszego binda w cfg. a nazwę naszego utworu którym chcemy się popisać (oczywiście .wav) zmieniamy na "voice_input.wav" po czym wklejamy go w Vavle/cstrike.